Tävling plus övrig update

Hey!
Det var ett riktigt bra tagsen jag var här inne och gjorde något alls, men nu när min tävlings säsong drar igång nu i helgen blir det endast uppdatering om vilka tävlingar jag ska åka till och resultaten!
Sen tror jag inte det blir någon annan uppdatering så bloggen kommer endast användas till resultat osv osv.

Då för uppdatering så ska jag och Fox åka till Frillesås rid och körklubb och tävla. Då blir det Lc och Lb, ganska nervös ändå, det är liksom första tävlingen för i år (?) och ja men förhoppningsvis försvinner det snart oh jag slipper vara nervös till alla tävlingar.
Det brukar vara så att när man har tävlat klart hela säsongen så har ens nervositet försvunnit. Vilket är så typiskt, hahah.
Har lite fundering på outfits till söndag, antigen mitt mörkblåa John whitaker eller mörkbruna shochelmöhle schabrak. Tänker iaf inte göra som alla andra och ta med sig olika outfits till vare klass... Känns så onödigt. :)



Kommentarer
AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGOMSBLOGG

Två grymma tävlingar igång i bloggen, var gärna med!



Vinn valfritt mobil/iphone-halsband

http://aamandaesberg.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-iphonehalsband.html#comment



Vinn valfri vara från brandsinfashion

http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

2012-06-10 @ 13:34:36
URL: http://aamandaesberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0