Wintec chair.

Åkte iväg imorse med min sadel till svensk ridsport för att
se om de kunde fylla på med luft, och nej det gick ju inte...
De hade tyvärr ingen sådan där apparat som kunde fylla
på med luft eller vad man ska säga. Iaf så sa han som jobbade
där att han skulle försöka att fixa min sadel iaf, antingen åker
min lilla sadel till DANMAKR....eller Motala och fixas.
Hur segt som helst. Detta suger verkligen big time.
Barbacka for life now or what.
Vet inte exakt hur länge den är borta men vi skulle
höra av oss på måndag/tisdag då skulle han veta
hur det blir. Men för övrigt tyckte han min sadel
var jättefin, hahha. kunde jag dock inte tro att
någon inte skulle säga om den, fast den är ju rätt bra.
Det som jag har känt med min sadel som har varit
tokigt är ju att jag sitter snett, eller att ena mitt
ben har typ varit längre än det andra, haha. fail.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0