tvåtusentolv.

2012.
Bestämt mig för att ändra en hel del grejor i mitt liv.
Som ska bli bättre för mig. och hur jag vill.
säger inte att 2011 va skit men inte som jag hade velat ha det.
*Att inte ångra något jag gör eller något som händer - Everything happens for a reason.
*Att man inte blir ''Push over'' av vänner etc.
*Hitta de vänner som verkligen betyder något och skit i de andra som inte bryr sig egentligen om en.
*Att inte slösa tid & energi på folk som skiter i en bokstavligen.
*Lämna skiten bakom sig. - Leva i nuet.
*Vara noggraner med allt.
*Se till att få bättre betyg i skolan - ett måste.
*Att göra/följa med på spontana grejor som dyker upp och inte strunta i det.
*Tävla högre klasser med fox.
*Övervinna min höjdrädsla som är när jag hoppar högre än 110 cm.
*Se till att alltid få något ut av det jag gör så det inte känns som att man gjorde det förgäves.
*Bli bättre på att borsta tänderna på helgen.
*Bli sparsammare.
*Lägga pengar på viktiga och nödvändiga saker som behövs.
*Inte köpa för köpandes skull.
*Byte rum och designa om det nya.
*Träna mera och gå ner i vikt.
*Äta mindre chips, läsk och choklad.
*Fortsätta med att nästan aldrig äta Godis.
*Bli ärligare.
*Inte vara rädd för om det blir fel. blir det fel så blir det. - Det som händer,händer.
*Få länger naglar.
*Få bättre positiv inställning mot saker som dyker upp. Och personer.
*Inte se så mycket negativ i saker.
*Förbättra min sits och häl i ridningen.
*Bli bättre på att blogga.
*Köpa en canon D1000.
*Bli bättre på att fota. för tyker det är galet kul.
Ojoj, Det blev ett par meningar minnsan!
Vissa av meningar är som många andras, men ska ta tag i det och se till att lyckas med det.
För 2012 ett år jag vill lyckas med.
Dela gärna med er av era löften!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0