Nyårs festen!

Hade galet kul igår. Och idag.
Åt god mat speciellt efterrätten, hahah! cheesecake med papaya,passions frukt och hallonsylt! gottgott
Och jag älskar ju cheesecake så...!
sen så hade vi sjukt kul jag,elin,ellinor,jennifer,Johan,max och ludwig! hehe. säger inget mer än att det
va fett galet kul.
under denna dagen har jag lyckas somna tre gånger - Bra jobbat!
Dock fortfarande sjukt trött och orkar inte stå upp längre, kraftig huvudvärk m magont super mysigt.
men blir la bättre imon...?

Man märker att de inte är speciellt många inne på datorn på nyårafton eller nyår hahah! statsiken = botten.
jaja, nu ska jag hämta ett stort fett glas med vatten. haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0