mongomongo..

Igår var det bra bloggning osvosv, idag kaos. Liksom gör mitt första inlägg nu, ca 22.30.
Kasst!

Borde verkligen göra flera blogginlägg som man kan spara som utkast och publicerna när
man inte orkar eller har tid för att blogga. hm. Få se till att göra det också. När jag väl
är på humör då! haha.
Men iallefall. Inte hänt så speciellt mycket idag.
Varit i stallet as usual, mockat,gjort kraft, höt osvosv.
Tagit in han från hagen och borstat och gosat.
Dock ingen ridning idag, blåste mycket och ned fallna träd huller och buller.
Samt hade jag super ont i magen och huvudet så skippade ridningen idag.
Imorgon blir det stallet vid 13-14 tiden och rida ett markarbete/dressyr pass.
more info tomorrow.

Eftersom jag inte mått så dära awsome idag, har jag typ bara tittat på tv och slappat.
inte speciellt roligt alls, fast jag har försökt med att göra en header.
Egentligen har jag inte försökt göra EN utan flera som har blivit jättedåliga.
Och då blir jag sur på mig själv och blää.
Hade vart super nice med en header på bloggen iaf, den ser så tråkig ut nu juuu.
Men jag har fixat med lite olika saker som jag vill ha med på header så lite nöjd är jag allt.
(men inte mycket.)





Kommentarer
Alice - Bilderbyalice

Femte dagen 2012! roligt med nytt år?

jag har iallafall en tävling på bloggen, var gärna med: http://bilderbyalice.se/2011/december/tavling-vinn-halsband-fran-xenobia-design.html#comment

Hoppas du får ett bra 2012!!

2012-01-05 @ 14:40:07
URL: http://bilderbyalice.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0