Longering!

Idag var det logering planerat för fox! Och ja. det gick ju lite som det gick.
Föurt när jag har longerat dvs 2 ggr innan, har han blivit helt tokig!
Och det blev ju han idag med, faktiskt ingen aning varför han blir som
han blir, han kanske gillar longering så mycket? Host host..
Men gud va kul det var att köra lite Natural horsemanship, big love!
Jag har ju faktiskt hållt på med det ett tag förrut.
Fox var jätteduktigt såklart, lyssnade på mina kommandon osvosv.
Så han fick springa lös bredvid mig en stund gjort ganska lätta
kommandon som, stanna, halt, skirtt,trav & galopp. Prövade
lite med skänkel vikning (m.hj.a spö) och gick ganska bra ändå. ;)
Bild ej från idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0