Hoppträning påg!

Ja eller iallefall snart börjar min efterlängtade hoppträning som
jag har saknat något enromt!
hur gött som helst, och undrbart att vi bara har en grupp.
De som är med i gruppen är sjukt duktiga på både hoppning
och dressyr, så man blir ju lätt taggad på att försöka
prestera som de gör!
Och tränar ju för den bästa Ulf liljedorf, den bästa tränaren jag har
tränat för, då har jag även tränat för många, väldigt många.
Så det ska bli sjukt kul att hoppträningen börjar här igen efter
termins uppehållet. De hade nämligen vart lite strul om han fortfarande skulle
komma till oss och fortsätta med hoppträningarna här, men det löste
sig som tur är.
Dock tog min klubb (Bollebygd) honom istället.Så vi förlorar våran
vanliga tid och kan endast ha en grupp kvar...
men jajaj, det funkar nästan lika bra dock kunde några inte längre vara med pga de
nya ändringarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0