Detta väder...

Så depprimerande är det att se ut genom fönstret och att det snöar & regnar åt alla hål
och kanter. Det är just nu mellan 0+- till 2 + nu så det blir bara slask av allt.
Hagarna, suck. Ser förjävliga ut nu. bara ren gegga vid grindöppningarna.
Nu när vädret är så kasst, tänkte jag att jag gör en anisktsmask.
Så nu sitter den i och ska vara på i ca 20 min.
Jag älskar verkligen ansiktsmasker, dem är helt lovely.
Vitchoklad har jag på mig just nu och luktar jättegott!
Såhära ser man ut med det på.
Jag är verkligen inte bra på att ''placera'' krämen.
vet att man ska typ inte göra runt ögonen osv, men jaja
det blev lite havlt skevt.


Kommentarer
HANNA

sv: nej förstår det :(

2012-01-03 @ 22:32:33
URL: http://hannalovisasol.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0