Benlindor

Åh gud, älskar verkligen lindor, tycker det är så snyggt!
plus att det ser så prydigt ut när man rider och lite mer
klass i det hela. ;)
Men det stora DOCK är det verkligen helt omöjligt att linda. gaaah..
liksom man behöver klippa och fixa, linda dem rätt osvosv, blir
mest krångel när jag försöker. Men ska verkligen jobba på detta.
Det är ju såå snyggt.
När jag lindar så blir det antigen för korvigt dvs tjockt och ojämt.
eller så kommer karborgbandet innåt, då får man jag panik
oftast då när karborgbandet är innåt ser lindan förövrigt ganska ok ut.
Då blir man lite förbannad...hehe. ;)
men ska seriöst försöka lära mig detta nu, iallefall försöka
och se hur det går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0