Inga tår kvar

Precis kommit hem från Nordpolen seriöst vart så galet kallt!
Mina tår försvann helt och hållet när jag red, värsta som finns.
Och ni vet när man hoppar av och ens tår typ går sönder så man
nästan gråter? - Det hände förut när jag hoppade av fox, började seriöst
nästan lipa. Kändes verkligen som om att tårna gick i sönder.
Åh andra sidan är jag stolt över mig själv att jag red idag, - 11 grader.
I ridhuset var det säkert -20.... :(
Det är ju inte speciellt kul att rida nu när det är så kallt.
Men såg på mobilen förut att det skulle bli lite ''varmare'' runt - 3 grader osvosv.
Just nu är det bara ( haha bara...) -8..
Förövrigt är det ganska fint ute. Det kommer jättestora snöflingor, hehe.
Men plus grader is the shit anyway.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0