HS LISTA!

Snacka om att inte kunna bestämma sig or what?
Liksom har gått flera styckna sånna hära, och aldrig blitt helt nöjd.
Men nu är jag faktiskt nöjd och detta får räcka nu faktiskt.
Ska inte hålla på att shoppa så mycket mera hästprylar längre,
har så det räcker nu och behöver köpa mer vanliga kläder istället.
  1. En brun och en blå helfärgade eskadron huvor! fett snygga, stilrena och enkla.
  2. En HV polo t-Shirt, samt man kan tävla i! fett snygg denna med, så min stil.
  3. Hv polo schabrak, lovet it.
  4. Racesafe säkerhetsväst. Min är för liten nu, dock inte säker på färgen ännu.
  5. Rockel handskar, love. Kanske blir dessa röd eller de med blått.
  6. Kingsland pannband, fryser öronen av mig nu i -14!
  7. Swarovski pannband med stora stenar! i silver. :) Kan även bli en annan färg till.
  8. Vanliga benskydd, som garanterat kommer att passa förhoppningsvis, då det finns band på dem så man kan dra åt mera vid hasarna då oftas de blir för stora på fox.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0