Home early

Drog från skolan vid kanske 12 tiden någon gång. Orkar verkligen inte vara kvar där något mera.
Fett trött och sliten nu, detta lovet kom verkligen i perfa tajming!
Just för tillfället väntar jag på min kära mor så hon kan komma hem och vi
åka vidare till svensk ridsport och hämta min underbaraste sadel.............
Tydligen är det inget fel alls på sadeln vilket är skönt, men nu är det så att
fox flyttar över mig på vänster sidan hela tiden istället. Vilket gör att det är snett.
Så hans hägersida är svag eller något sånt, jag är fett förbannad.
Varför jag är sur och irriterad är för att det kommer ta fett lång tid att få han rak,
det orkar man inte göra nu. Vill bara att de ska funka, men det går ju fan aldrig i mitt liv.
Önska det var något annat eller något lättare, vet inte ens hur jag ska göra för att fixa detta.
Känns långt ifrån värt att försöka om det ska ta så långt tid, liksom vi snackar inte om att det är
en centimeter som skiljer på hur snett det är enligt mig, typ 10-15 centimeter, men folk
som tittar på stigläderna när jag är i sadel osv, säger att det är rakt och knappt någon skillnad på dem.
FETT IRRITERANDE.
Ni skulle bara vet hur jobbigt det är att rida när allt är snett och jävligt.
Känner verkligen att både jag och fox inom ridningen har gått i en fet stor svart svakka.
And i dont like it at all.
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0