Helgens planer!

Min heelg!
  • Fredag. Skolan allday, Skynda upp till stallet för att hinna rida och fixa med fox. Sticka hem till Elin och dit kommer en massa andra vänner så det blir nog fett nice dag&natt där!
  • Lördag. Antagligen vakna upp hos elin, we'll se whats happens. Sen blir det att dra till stallet och rida lite, hahah barbacka style ofc. har inte så mycket annat att välja på! :(
  • Söndag. SOVA! och rida ofc.
Såhära kommer min helg att se ut mer eller mindre,
Blir nog en rätt soft helg med massa goa vänner!
Ska verkligen försöka att updatera så mycket jag kan och hinner
då jag inte är hemma! Men det får bli ett och annat mobilinlägg då och då.
Bättre än inget, right?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0