Godmorgon?

Blev ju att dra till stallet klockan 7 på morgonen idag och morgon fodra, kändes som jag gick i sömnen i en dålig mardröm eller något, hahah.
Värsta jag vet är att gå upp tidigt på morgonen.
Men det golv ju hyfsat bra idag ändå, inga hästar i fel hage denna gången :)
Ni skulle sett foxen när jag inte tog han i morse näe jag tog alla andra, trodde seriöst han skulle börja gråta. Lilla pojken då. :(

Red efter att alla hästar kommit ut i RÄTTA hagar, blev manegen. Satte upp lite markbommar och ett hinder som låg på 90 cm. Gick la rätt bra idag faktiskt ganska nöjd. Stannade två gånger på hindret totalt mitt eget fel för att det va ju sjukt längesen vi hoppade tsm och avståndet blev lite fel och jag håll i han för mycket och dhinhffvköåågsd stopp. Ungefär så. :)
Efter allt hoppning osv lunch dax för hästarna sen hem åt.
Sätter mig i soffan och somnar, hyr gött som helst. Dock vaknar jag upp med att vänster armen somnat, hehe.

Såhär såg vi ut! :



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0