Spindel jävel

Godmorgon lovers,
Klockan är typ 7 på morgonen och då kan man fan undra varför jag är vaken!
Jo det är ju så att jag vaknar väldigt lätt av mig, vilket suger (ganska uppenbart).
Så varje gång mamma dra till jobbet dvs varje dag så vaknar jag, så det gjorde jag ju idag. Men ska nog allt tacka henne.
Så när jag typ vakna till eller vad man ska kalla det så tar jag fram mobilen och ah tittar på instagram och dylihgt.
Efter fem minuter så ser jag världens fetaste spindel klättra upp för väggen.
Åhåååh jag blev så jävla rädda va..!
Asså den var fan stor. Jag skojar inte.
Men iaf den är död nu så det kommer la börja regna imon tack vare mig!
Youre welcome dudes.
Så ett jätte tack till min mamma som nu är på sitt jobb att hon 'väckte' mig så jag inte blev spindel mat.

- peace out. ✌



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0