Two and a half men

Nu sitter jag och tittar på two and a half men! super kul serie. :)
Har typ precis kommit hem från stallet, red min överfina polle.Red i ridhuset idag, det gick kanooon bra. fick lite sällskap av johanna med axent dit också! & fick reda på att jag skall få flytta in i det gråa stallet! :D grym glad.
Många vet nog inte om att jag står i en utebox men min häst.Så vi flyttar in i det gråa stallet vid månadsskiftet!
anledningen till varför jag står i en utebox..Var för att jag så hemskt ville in i detta stallet, och det är väldigt svårt att få box plats här, så byggde dem uteboxar så fick jag två st (då jag hade made for me också). så jag hade lite tur där. ;)
Det ska bli skönt att slippa och frysa ihjäl denna vintern i en utebox iaf ;) tycker nog fox med.
Idag skulle jag haft Spanska prov, men så tur glömde min spanska proven hemma så vi kunde inte göra det, gött! Så vi har det imorgon ist, En extra dag att träna på iaf, Ganska bra ändå. för det är mitt första prov som jag bli betygsatt på..:o hoppas det går bra...
hade även Matte diagnos idag..he he. jomen det gick inte bra! ;) måste plugga mera matte..fuck
Men nu ska jag titta klart på two and a half men och lägga ifrån mig datan och plugga spanska efter det.
Min underbara Made for me. finns tyvärr inte kvar bland oss längre.
ska berätta mera om henne och mig och vad vi gjort med varandra!
Jag saknar dig.
/ Felicia


Kommentarer
Tova - en bloggande ridskoleryttare

Åh vilken soet liten ponny! :')

2011-09-21 @ 11:46:46
URL: http://tovaeivinsons.blogg.se/
Lexi

Naaw vilken sötnos..Saknar hästarna ibland=(..Ha det fint och sluta aldrig med hästar=)

2011-09-29 @ 00:14:55
URL: http://www.lexi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0