Tjo!

Hej nu sitter jag och tittar på partaj! Skit roligt faktiskt. Idag har jag inte riktigt hunnit blogga så mke. Haft en del att göra och fixa med, så bloggen kom lite efter. Red lite i pd med Fox, gick ganska bra. Synd att jag är så självkritisk bara! Blir lätt sur på mig själv när jag gör fel. Men nog om det. Idag har jag även anmält mig till lite tävlingar som vi ska iväg på! Skall även debutera min första LB på Fox! Hoppas det går lika bra som vanligt, det är knappt någon stor skillnad, bara det att det är kombination med. Men det kommer gå bra nu när vi har tränat en hel del på det.:) Men bloggar mer imon, och så är det måndag med skola.. Blä. Hörs imon! /Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0