Tjaao!

Tjaao nu sitter jag här vid datan och väntar på att robinson ska börja..Men insåg precis att jag har en massa läxer som ska vara klara tills imon, Yeii..
Så får ta tag i det nu blää.
Denna dagen. Har varit helt ok ändå, slutade 14.50 drog hem och stack till stallet, tittade till fox och kolla läget med han osv!;) den dagliga genomgången helt enkelt.
Fast det har egentligen inte hänt något speciellt kul idag faktiskt..
Imorgon kommer iallefall hovis och ska sko lillekillen vilket är grymt så att jag kan börja rida för han blev lite öm om fötterna efter att han tappade skorna..:(
Men det blir bättre nu när hovisen kommer och ska fixa allt :)
Ska bli så skönt med fredag imon hoppas på att helgen blir awesome också.
För det händer lite roliga grejs då, thihi!

- Vad ska mina bloggläsare göra i helgen? tävla? umgås med familjen,vännerna?

så glad är man efter en tredjeplacerning i nääs!
/ Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0