Suuuck

På detta underbara väder..
Man blir ju depp pga detta vädret..:(
Hade iaf tur med vädret när jag red! regna inget alls, bara lite dugg..lite tur att man slapp stormen iaf!,hehe..
Idag blev det en tur i ridhuset med några andra! vilket va super kul :)
Det har nästan bara blivit ridhuset,ridhuset,ridhuset och RIDHUSET..Sjukt tråkigt.
Får ta och rida ut nu! Det är ju inte vanligt enligt mig att rida i ridhuset så ofta som det har hänt nu under det senaste veckorna! får bli ändring på det, roligare att rida ut i skogen och busa med hästarna! :)
Statsar på uteritt imon då,haha
Just nu då, sitter jag och lyssnar på go musik på spotify, försöker att installera behövande grejor på min skol-data
och bloggar på min vanliga dator! Värsta data nöörden nu!
Och en kul grej som hände i skolan, va att när alla hade fått sina datorer så satt alla helt tysta, osociala och va inne på fb..Känns ju som att allt kommer bli så mycket tystare i skolan, nu när alla fått sina datorer! xD
Vet att det va cp kul, men IRL dog alla av asg..:)
Och asså det är ganska svårt att skriva blogg-inlägg..Vet inte vad ni vill läsa? om det ens är ngn som läser.
så kommentera om vad NI vill läsa här på min blogg! :)
Typ som..? tävlingar?, outfits?, vänner?,skolan?! kommentera på! ;)
Skall även fixa en header snart, men mitt photoshop har krånglat det senaste så får se hur det blir med det!
Men skall iaf försöka att börja med grunderna, och jag behöver hjälp med kodningarna osv, för det är jag inte så bra på, så om någon kan koda bra, kommentera då :)
Jag och hanna!
fox hunter <3 va lite lätt blåsigt idag!
Så söt när man är lite gring över regnet! ;)
/Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0