Ridutrustning!

Nu tänkte jag visa er lite ridutrustning som jag har tänkt att köpa till mig & fox.
Schockemölhe schabrak! Tycker det är något sjukt snygg & fox passar super bra i brun så det kommer bli skit snyggt till han. :) finns att köpa på massa olika affärer bla svenskridsport!
Det är inte så jättedyrt heller 349:-
Ett till schockemöhle schabrak! ;) detta är lätt en av mina favoriter.
detta är lite dyrare dock, 499:-
Underbara GlenGordon schabrak! Bara älskar dem schabraken!!
Prislappen är vid 400:- ungefär :)
Och jag bara älskar färgen på detta schabrak! typ litte latte färg? :)
Kingsland super gulliga mössor! :)
Antagligen blir det denna i grått eller i vitt! kostar runt 500:-
Swarowski bandband! Tycker det är jätte gulligt med sånna hära bandpand! med glitter kristaller osv :)
Och såklart Kingslands jackan, liksom vem skulle tacka nej till denna? ;)
dock lite för dyr tycker jag nog..Men vi får la se vad som händer!
Och dem sista..vita tävlings byxor från catago! Där man får sitt namn broderat på låret.
Så dem måste jag verkligen köpa snart, Diggar dem starkt.
Detta va lite utrustning som jag kommer köpa ganska snart hoppas jag på!
Dock måste jag fixa mera pengar, för jag kommer verkligen inte ha råd att köpa allt på en gång, så det får bli en sak i taget. :)
/Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0