regn regn regn..

tjo, Känns som det bara regnar och regnar hela tin.. eller är det bara jag som tycker det?
Blää vad jag inte diggar detta vädret..:(
Om en stund ska jag upp till stallet och rida lilla foxen en tur i ridhuset kanske? Han gillar ju inte att bli riden i regnet (a) Senare mot kvällen är det super tråkiga stallmöte, med hela stallet..Yeeii. känner att det finns roligare saker än det faktiskt!, hehe!
Skolan va ganska nice ändå, trots att jag inte slutade förens halv 4a! drygt? EH AH.
men det va ganska chill, Har typ inga läxer denna veckan alls, nicenice!
Lägger säkert upp något sött inlägg senare ikväll om jag hinner..
För nu måste jag skynda mig att byta om och sticka till stallet:)
hahah, söta louise, bild i från idaag! ;)
Ser fett seriös ut ju?!.. hhaha, men vafan, bjuder såklart! ;)
/Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0