Pluggar!

Hey precis kommit hem från stallet och fixat klart allt till den nya boxen!
Kan ju säga att jag inte har lite grejer till fox iaf. hehe!
Blev ungeför tre skottkärror fyllda med hästsaker osv.:)
Så hann inte riktigt rida han idag, det tog för lång tid att flytta alla grejer och ställa det på deras rätta plats.
Och han ser så liten ut i det stallet, hehe. Alla andra hästar är på 160 cm eller högre så kommer lille fox på 148cm!
lite gulligt ändå. han verkar också trivas väldigt bra där inne!
Men nu ska jag plugga kemi..blä har nämligen kemi prov imon.Så det är nog bra om jag börjar plugga lite nu.
Måste ju få bra betyg nu också, så ah. så otaggad. fast det är man ju alltid till att plugga.hehe!
Så här såg det ut ungeför, intressant va?
Kände mig tvungen att lägga upp denna failade bilden!


Kommentarer
hanna ♡

okej, kul att du svarade! :D

2011-09-30 @ 14:44:22
URL: http://heaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0