Massa ideér på g!

Ja! nu har jag kommit på en massa bra grejor att blogga om och det är superbra.
Vilket jag kommer att blogga om lite senare, skall bara sitt och fixa med bilderna osv.
Sen vill jag gärna ha tips från er vad jag ska blogg om?. :)
Dock har jag inte bloggat på ett bra tag..Hela 4 dagar tillochmed.
Men ska bättra mig lite iaf! försöka att komma på ideér om vad jag ska skriva osvosv..
Jag har ju då inte bloggat för jag har haft en dela att göra och då har bloggen tyvärr blivit lidande.
jag har bla varit hos elin, och sov över hos henne! vi hade det sjukt nice. satt och snacka hela nattet och latade oss en hel del.
och såklart har jag ridit. Red lite programridning igår! det gick ganska bra ändå, jag kan ju säga att jag inte är så bra på det, men det kan ju vara det för att jag inte brukar träna på det ;)
Nä men nu ska jag sitta och fixa med bilderna och mm som kommer upp på bloggen om en liten stund!
sötaste!
Bästaste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0