Jersey shore ♥

Hej! nu sitter jag på Jersey Shore - Italien ♥
Den är något sjukt rolig att se på, verkligen!
Igår va ingen bra blogg dag, Bloggtorka?! nja.. Kände nog bara inte för att blogga, men sånt händer.
Fox fick nya skor av hovisen som blev jättebra, super nöjd med min nya hovslagare :)
dock var han lite öm om hovarna, så det fick bli ett litet pass i pd-en bara!
Och idag blev det ingen ridning, Kände att ''ömheten'' kunde lägga sig helt såå..blev bara ompyssling idag :)
Har även städat hela boxen plus alla tre garderober som jag har i stallet, hehe..
det tog sin tid, men helt klart va det värt! blev skit bra efter ju ;)
Imon blire massage! fan va gött. (har ju haft problem med ryggen i ca 2 år nu)
Så det kommer bli riktigt skönt med lite massage :) och efter det blir det zumba!
bloggar mera imorgon, men nu säger jag,
G o d n a t t !

Bjuder på sjukt sexig seriös bild på mig och daffie ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0