Gött att vara hemma en stund!

Tjaa! Idag blev det att dra och plocka spån kl 10! sen upp mot stallet och rida, blev en snabbtur i skogen med fox, skulle på massage kl 12.00 ju..;)
Och massagen va något otroligt skönt! love it
Hade ju problem med ryggen och det visa sig att jag måste stretcha sätbenet(!?!) men iaf om jag gör det regelbundet ett tag framöver kommer det försvinna vilket är göör gött :)
Det är faktiskt väldigt viktigt att stretcha efter att man har ridit..
- vilket jag aldrig gör, hehe!
får la bli ändring på om man vill kunna böja ryggen!

Snart bär det av mot Zumban, och träna lite,göttgött.
Sen hem och chilla, tagga inför en till vecka med skola,prov och underbara läxor.
Men jag ser framåt mot tävlingen på söndag, i kungsbacka :) hoppas på fina rundor!

nu måste jag nog byta om till tränings kläder! vi kanske hörs sen efter, / Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0