Fredag!

Äntligen fredag! fan va gött.
Så nu blir det fredags mys. :)
Men innan jag börjar med det tänkte jag kasta in ett lite inlägg om dagen osv.
Idag va skolan dryg..Men helt ok, Käkade på thai kitchen med Elin,Louise och melanie, och hade 1 timma och 40 minuters rast också, något sjukt drygt är det. finns typ inget man kan göra ändå såå..
Sen typ tänkte jag ju blogga lite från skola datan, men glömde av det helt och hållet. :(
men imon ska jag försöka att blogga lite mera, om jag hinner då. För kanske ska iväg osv..:) ni får veta sen vad det är jag ska göra.;)
Dagens ridpass. Blev i manegen. arbetade ganska mycket på att byta galopp från snettigenom osv. För det är något vi behöver träna på. sen lite sluta/öppna, skänkel vikning och fyrkantig volt och lite sånt vanligt.
Min mamma fotade även när jag red. gullit dock från min Iphone så bild kvalitén är inte den bästa kan jag säga! hehe.
åååh kom på att jag måste anmäla mig till en massa tävlingar nu också! för det har jag också glömt av lite. Illa.
Så det får jag sitta och göra imorgon hoppas det finns några bra som är i närheten också!
Vet ni några bra tävlingar som är i närheten av göteborg/bohuslän?

Och ah, nu sitter jag här och vet inte vad jag ska skriva mera. xD
ska fixa mitt fredags mys nu!
Jag idag, Iaf när jag skulle upp till stallet!
åh, helvetes hand som ska ligga ner hela tin då! Måste träna mera på det!
/felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0