Chillar på hög nivå!

Tja! Dagen har varit välidgt chill faktiskt!
Började skolan 09.10 och slutade 15.10 helt ok ändå..
Men efter skolan gick jag hem tog något å käka och drog upp till stallet.
Hämtade fox från hagen och märker att han har ännu en lös sko!
och ahh..den va ganska lös, bara jag petade på den så ramla den av..
så hovis får snart komma känner jag, hehe!
Det blev alltså ingen hoppträning för våran del. tyvärr.
Det fick bli lite ompyssling idag bara, vilket är väldigt mysigt!
just nu sitter jag med Iphonen,datan,tv på och bara chillar!
haha, min store bror har också fått en iphone, det är så kul för han fattar
ju inget om den och kommer in till mitt rum hela tin och frågar om allt!
Lite gulligt ändå :)
/ Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0