Bilderna!

Ja nu har jag hunnit tagit kort på grejerna jag köpte. Så dem tänkte jag då visa nu!
Men ska även skriva om hela dagen osv.
Drog upp till stallet vid 11-12 tiden idag, Red ut, Och satan vad han är pigg! speciellt när man rider själv.
Då är allting läskigt.. Och han kan verkligen blåsa upp sig när det kommer främmande hästar längst vägen,hehe!
Fox är verkligen rolig att rida ut på helt själv, han är något otroligt snäll och gullig, och självklart jättesöt när han blir rädd för sten osv! :)
Dem är läskiga.
Och nu på torsdag flyttar vi in i det gråa! äntligen.
Det ska bli skit skönt, samt ha sina grejer närmare boxen och hästen.
Och såklart att slippa gå upp till det röda varje dag för att sadla Fox.
Hade tänkt visa er hur det ser ut på stallet jag står i. :)
Det är faktiskt två stall på gårdsplanen. Det röda och det Grå. Även uteboxarna ''svarta''.
Och så vad det ju lördag idag! Va ska ni hitta på?
Själv har jag ingen aning alls! skit tråkigt. Men får la se vad kvällen bjuder på.;)
schockemölhe sports schabraket! <3
och blåa KL's strumpor.
Och en lite bild från ridturen!
btw, manen ser helt cp ut ju(!?).
Men vi hörs senare ikv!
/Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0