Beslutsångest..

kan man la lätt säga!
Jag ska nämligen köpa på mig ett par ridstövlar. Men har ingen aning om vilka jag vill ha.
jag vill gärna ha tretorn advance..Men vet inte vilken färg jag vill ha.
svårt val. Svart passar till allt. men vill inte ha något som är ''vanligt'' typ något som sticker ut lite grann.
Dem bruna vill jag verkligen inte ha. inte så snygga enligt mig.
Röda tretorn är sjukt snygga! sticker ut lite osv.
och de marinblåa och ljusblåa är fina, men ingen färg som jag vill ha, då jag inte tycker om det. sen skulle jag aldrig ta ha något ljusblått på fox. :) det passar verkligen inte in på han.
Så det står mellan Röda eller Svarta tretorn advance.
CRW massolin. tycker själv dem är sjukt fina osv.
Dem finns på hööks för 1899 kr.
Men har seriös besluts ångest.
HJÄÄÄLP!
Eller vet ni några bra ridstövlar ni rekommenderar?
/ Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0