Underbar kväll/natt/morgon!

Hallo!! Precis kommit hem från en super duper lyckad fest. Det va så sjukt skojj. Träffa alla vännerna dansa en massa och allt! Vi håll säkert på till 3 på natten skulle jag tro. Så nu känner jag mig lite små trött, hehe!
Men min dumma dumma lille Iphone dampar! Försökte typ blogga 4 gånger igår från mobilen bara för att uppdatera bloggen lite, för att berätta varför jag inte har bloggat osv.
Men varför jag då inte har bloggat för stack till stallet på morgonen, hämtade spån, åkte hem fixa mig och drog på festen! så där i mellan fanns inte det så mycket plats till bloggen..Men hade iaf några inlägg jag som jag skulle lägga upp om min mobil inte dampa! :/ fett segt.
men iaf. nu blir det iaf upp till stallet och ta hand om min lille Fox som skall ridas. Fast inte kommit på vad vi ska hitta på idag dock. Får la se..
Men nu ska jag dra! ha det gött
image description
/felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0