truddelut!

Tjaao, Nu sitter jag och tittar på Simpssons! ;) Försöker även att fixa med den jädra headern, men jag suger verkligen på att hålla på med sånt. Liksom fattar verkligen 0. Får la ladda upp headern när jag lärt mig hur man gör..det kmr ta tiiid.
Men jaja, det blev ingen hoppning idag tyvärr. Blev en super mysig ute ritt en stund sen in i ridhuset med några andra från stallet och skutta runt där inne med Fox. Tränade på tempoväxlingar  och övergångar idag & det gick bra!
Tvättade även hans svans & flätade den,hihi! super gulligt blev det ^^
Imon blir det nog inte så mycke bloggning..Ska nämligen iväg på fest typ ;) ska bli super kul!
Så då kommer det säkert att komma upp en massa bilder från det också!
Här iaf några av bilderna jag tog på lille fox idag!
/ Felicia


Kommentarer
Rebecka

Sockersöt häst! :)

2011-10-10 @ 13:16:31
URL: http://dailyhorses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0