Trött tjej!

Väldigt trött tjej! Sov knappt tre timmar inatt...bara gör den dumma filmen! Gud vad jag e lätt påverkad av sånt. Hade tydligen gått i sömnen en hel del & till slut lagt mig i vardagsrummet i soffan och somnat där. Helt sjukt ändå. Fatta att jag fick panik när jag vaknade och märkte att jag va i vardagsrummet! Grymt läskigt va det!
Linn va här för en liten stund sen också. Vi tittade på det okända,men det blev inte så mycket av det. För linn facerapeade mig hela tiden ist. Kul hon e liksom.
go tjej iaf.

Dagens rid-pass blev att rida ut med mamma,fast hon gick med ofc!
Fox va pigg och busig! Och såklart rädd för det mesta.;)
Så söt han är ändå, när han blåser upp sig och så,hehe!
Men nu ska jag försöka att sova lite! Hoppas på att få sova lite mera än tre timmar!;)
Ha det gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0