På G till stallet!

hej, typ precis kommit hem från skolan & har hunnit ätit. så nu blir det att dra sig upp mot stallet!
Vet inte riktigt hur ridpasset ser ut för oss två idag, har inte direkt kommit på något kul än.
Men får se sen vad vi hittar på! kanske hoppa lite hinder? faktiskt lite sugen på det nu när jag tänker efter.
men jajaj vi får se.:)
kul att min dumma lille Daffie springer runt med mina strumpor i munen nu..:( dum vovve
Juste.
Hade ju matte prov idag. Det gick faktiskt ganska så bra. ah eller helt ok. svarade på alla talen så hoppas det blir något bra utav det iaf.
Fick även tillbaka en So inlämning idag, Där gick det otroligt bra på den! så det känns bra, ska nog sattsa på att få bra betyg där nu i höst? ;)
Men nu drar jag mig mot stallet till min överfina polle, Hoppas att det inte börjar ösregna igen bara, gött med uppehåll liksom!
ha de bra!
Känner mig lite tävlings sugen nu!
/ Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0