Markarbete!

hey! Idag blev det markarbeten för Fox & mig, det gick jättebra faktiskt.
Började med att jogga han i båda varven.Sen arbeta på volterna, diagonalerna osv.
Byggde fram tre travbommar som va typ upphöjda med sockerbitar åå shiit vad han tagga till!!
Efter att vi har hoppat fram lite på travbommarna höjde jag & gjorde längre avstånd så att det går att galoppera imellan, Det gick super bra det med! Hoppade verkligen upp på den små bommarna och arbetade mycket med ryggen. Nöjde mig med det och travade av han & skrittade av han.
Verkligen jättenöjd över lille Fox idag! :)
Tyvärr inge bilder från idag..:/ glömde helt och hållet av att ta bilder men jaja. Får bli att ta mera bilder imon! för det ska jag allt komma ihåg.;)
Men nu ska jag försöka att göra ett tidinställt inlägg! hehe, ha det bra!
/Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0