Ingen skola idag.

Nepp. Idag blev det ingen skola för min del, känner mig inte helt 100 så det blev sängen för mig ;)
Vad halv vaken vid 8 tiden ungefär somnar sedan om och vaknar nu vid 12! helt sjukt.
Nu ska jag i alle fall vakna till lite grann och dra till stallet, har ju ingen lust att bara ligga hemma! lika bra att dra till stallet och göra lite nytta.:)!
Så här se veckans ridpass ut ungefär. det kan ju ändras lite här och där beroende på hur jag känner osv!
Måndag: Det blir ett lugnt pass idag, i paddocken/ridhuset. Med dressyr.
Tisdag: Uteritt. Tror det blir att rida runt skroten och lilla travbanan.
Onsdag:Hoppträning för Ulf Liljedorf.
Torsdag:Rida runt skroten som upp värmning. sen in i Paddocken/ridhuset beroende på vädret!
Fredag: Ridhuset och träna på tempoväxlingarna och skänkelvikning.
Lördag: Vila eller rida ut.
Söndag: Vila eller longeras i paddocken.
Det är oftast en dag i helgen han står och vilar då jag kan göra något annat än rida. Men händer typ aldrig att han står både lördag & söndag. Men ibland blir det så att han blir riden varje dag, Om det är så att jag hinner med det såklart rider jag ju gärna varje dag, det kan bli för mycket ibland med läxorna och proven då brukar söndag bli hans vilo dag, samt min pluggdag..!
/ Felicia


Kommentarer
Linn

Vilken tid tränar du för Ulf? :-)

2011-10-10 @ 23:29:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0