Hoppträning mm!

Hey! oj har inte uppdaterat så värst mycket sen igår...Måste bli lite bättre på det! ;)
Iaf, Precis kommit hem från en ganska bra hoppträning, Måste måste måste verkligen träna lite mera på att inte
''släppa tyglarna'' fast släpper ju dem inte helt direkt, bara lättar för mycket innan hindre. :( så det ska bli bättre!
Åh det va en jättesöt liten skimmel ponny med idag! gud vilken söting. :)Hoppade jättefint också.
och ''banan'' vi hoppade, den va kul. Med en massa lydnad i det, skit bra för mig och fox som behöver träna på det en hel del! Så va det ''omhoppningssvängar'' ah eller typ iaf, det va ganska kul då foxen taggar till, hehe!
Så jag är ganska nöjd över foxen och mej,men mest fox ofc.
Drog även till allum för att köpa en ny platttång, hehe då den gamla råkade smällta sönder, lyckat?!
köpte lite annat också så som lite smink & parfymer!
Och skolan då, helt ok. garvade sönder hela engelska lektionen typ. lärar blev la lite smått sur, men man har bara så sjukt bra humor ibland! ;)
Igentligen måste jag verkligen plugga nu, men det orkar jag inte. Känns som jag bara pluggar hela tiden och det suger.
Men har ju S-pass imon, så då kan jag nog göra det istället för nu då jag bara vill chillaaa!Så det ska jag görasätta mig framför tvn och slappaa.
Såhära såg det ut ungefär, grym jag är på att måla i photoshop då! ;)
Bom kryss hinder 5 galopp språng oxer.
mitten är det ett vanligt kryss.
bom kryss ungefär 5 galopp språng där med.
sen i omhoppningen typ, va det ena kryss hindret som låg vid långsidorna, in mot kryss hindret i mitten
sen mot oxer. körde även tvärtom så att man hoppa ut på räcket.
väldigt bra övning för lydnad osv.
Shiit, vad jag saknar sommaren nu!
/ Felicia


Kommentarer
Matilda

Det var ju min ponny :) (skimmelponnyn). Kolla in min blogg vetja! Foxen är också ursöt!

2011-10-06 @ 15:20:26
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0