Helgen osv!

Heeej!
Helgen har varit ganska goo ändå.
Vart med kompisar,ridit och chillat! så som en helg ska vara.:)
Fast nu återstår bara det tråkigaste, Läxor&Plugga.
Har hemkunskaps prov på tisdag och matteprov på fredag. Där imellan har jag en massa läxor som engelska,spanska,no,so osv. kul liksom.
Sitter även och jobbar på headern! det går la si så dära. har inte så mycket fantasi just nu känner jag!
Fast det värsta är när jag ska koda in den också..Hehe! det kommer gå super
jaja, nu ska jag plugga!
eller aah, titta på hollywood fruar först!
kastar upp ett litet inlägg senare.
/ Felicia


Kommentarer
NellieB

sv. köpt mössan på Gina T.

2011-10-02 @ 20:52:44
URL: http://nellieberntsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0