hehe!

Känner att jag just nu bara lägger upp grejor från tävlingar som jag är med i, inte speciellt kul att bara blogga om det. Men skrev ju som sagt att jag inte hade någon blogg lust nu. Men dax att ta tag i kragen och börja blogga lite bättre nu, har inte bloggat bra på ett tag & det har märks på statistiken! :(
Jätte tråkigt är det verkligen, men jaja. får bli bättre med bloggande nu! ska verkligen försöka att vara bättre på att uppdatera! Men vet inte riktigt alltid vad jag ska skriva om..! Så säg gärna något kul om ni vet.
Imon drar jag in till stan för att köpa en ny vinter jacka! Blir lite annat också typ kläder eller ett par vinter skor?
kommer iaf blogga om vad det är jag kommer köpa imon isf!
ha det gött!
bild i från förra hösten/vintern!
/ Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0