Heeey

Skolan idag då. Helt ok, fick tillbaka tre provn idag. Ett från hemkunskapen, det kändes bra när jag gjorde det men nä så va det ju självklart inte. Alla i mitt hemkunskaps grupp fick F...! så det blir omprov för alla!;)
fick tillbaka matten också. Ingen kommentar utom att min mattelärare tyckte jag var bättre i sjuan..
men i Kemin fick jag ett ganska bra betyg som jag är lite nöjd över ändå. Fick ett D i bara kemin. helt ok ändå.
Och självklart har jag engelska prov imon också, så nu ska jag sitta och rå plugga. Måste börja tänka på mina betyg hehe..
Tack vara att jag har engelska prov imon blev det ingen ridning idag:/
Blev bara lite ompyssling osv. Nu blir det att sätta sig med engelska böckerna!
ha det bra! / Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0