Dålig uppdatering de senaste..

Ja uppdateringen har ju inte direkt varit den bästa..
Mest nog för att jag inte har orkat eller haft lust med att göra det.
Har inte heller haft något super duper kul att skriva om ändå, men idag kommer det nog upp lite olika grejer.
kommentera gärna om vad jag ska blogga om! för idk.


De dagarna jag inte har bloggat om har varit helt ok. Haft hoppträning osv. Det gick super bra faktiskt, väldigt nöjd!
det var en massa lyd-övningar med studs hinder och sen direkt en kombination, och satans va det är kul!
Det är en utav mina favorit grejer att hoppa,hehe!
Annars har jag ridit i paddocken och tränat dressyr även varit på lång ridtur i skogen med massa vänner.
Min fredag är absolut inte den roligaste..! mår inte jättebra så ska nog bara vara hemma och titta på film eller blogga lite grann. Men det blir säkert helt ok ändå, hade hellre vart ute och gjort något men jaja!
/Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0