Chill dag.

Haallooj!
Dagen har då varit chill. vart i skolan, gjort hemkunskaps prov som jag tror gick kanska bra på faktiskt. Man hoppas ju på det iaf.;)
Efter skolan drog jag & Louise till stan och shoppa lite, Sen mötte vi upp Felicia och fika lite och fortsatte lite med shoppingen, det va skoj!
Köpte en klänning/tunika på gina T som jag ska ha på lördag & presenter till ngra söta tjejer! :)
Idag blev det inget stall alls, lite tråkigt ändå att inte få träffa min mongo häst. Men ändå ganska skönt att slippa det någon gång i bland, då man gör något helt annat och inte tänker på hästen.? Eller tycker inte ni det?
nu ska jag plugga inför engelska glosorna som jag totalt har glömt av! men ska även titta på Desperate housewives som äntligen har börjat igen! :D
ha det gött!
Iza en lite übersöt vovve i stallet.
/Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0