Börjar bli dax..

Börjar bli dax att raka Fox nu! Han ser nämligen lite ut som en teddy björn med sin päls nu, hehe.
Synd bara att jag inte har någon egen rakapparat..;/ Så jag ska få låna en utav en i stallet jag står i.
Fast hon ska ju såklart vara med och hjälpa mig att klippa fox, Eftersom jag själv inte har gjort det innan så det blir nog bra om hon är med och visar mig om hur det är man ska göra osv.
funderar på att raka han såhära.( det är Fox på bilden) från när förra ägaren klippte han!
Tror dock inte det blir något hjärta på han.;)
Men päls biten vid ryggen ska nog bli lite mindre tror jag, iaf lite mindre än det som är på bilden.
Någon som vet några bra raknings tips?
/ Felicia


Kommentarer
DR

Hoppas du får en bra start på veckan!

2011-10-17 @ 17:03:44
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Sophie "autophoto"

Haha okej ^^

2011-10-18 @ 18:21:14
URL: http://autophoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0