Bloggar jag läser!

Hallooo! tänkt att skriva lite om några bloggar jag läser. ;)
Johanna grant's blogg läser jag nästan varje dag. Tycker den är jättebra och intressant att läsa & helt kär i hennes header!;)
om skriver om bra och saker man vill läsa osv.
Nellie bertnsson's blogg läser jag varje dag, stark tjej som får mycket skit från unga och gamla.
Skriver också om saker man vill läsa så man blir intresserad ;)
Kissies's blogg läser jag mest för att det är kul och så, lite roligt att läsa något annat än häst bloggar ibland då brukar jag titta hennes blogg.:)
Teamsl en blogg som jag läser lite då och då. ganska bra kul att det är en hoppryttare och en dressyr ryttare som bloggar, då får man läsa lite om båda som tävlar om olika grenar.;)
Sedan läser jag en massa bloggar som mina kompisar har typ så som : Louisekbry.blogg.se skit kul blogg, jag är med i en massa video inlägg på den bloggen ockås, så checka!
Elinspalace.blogg.se kul blogg hon e lite seg på att blogga dock! ;)
Sen är det några mera såklart, men hinner inte med det nu, får bli en annan gång.
För jag måste plugga...matte prov imon :(
Ha det braaa! nu ska jag dränka mig i matteboken.
/ Felicia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0