At home

tjo! precis typ kommit hem från Linn's place! Vi såg på Paranormal Activity 1 och få satan va den va läskig! Och jag är lätt påverkad av skräck filmer så va la inte det bästaste att se den direkt,hehe! läskigaste filmen jag har sett kan man lugnt säga.. Och Linn vill att vi ska se tvåan också, wish me good luck.Härliga mardrömmar man kommer få lixom? Har inte vart bästa uppdateringen denna helgen heller.. Vart med Linn i stort sätt hela helgen, Va ut och träffade folk och sånt. mys va det! Hade även morgon utsläpp i stallet i morse..Fuck vad jag hatar det. jag ville bara soooova ju..Red imorse, kunde inte fatta hur jag orkade men iaf gjorde jag det & känner mig lite stolt över det! Har ju tagit en del bilder i stallet nu också, så det kommer säkert upp snart på bloggen ska ni se.
Kan även ladda upp lite videos som är lite lätt random. men nu blir det att fixa sig inför skolan imon, whiie, super taggad...:O
M o n g o s
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0