wooww...

Måste bara först säga att statsiken är i botten när den borde vara på toppen! ;) heheh,
men det kan jag förstå! har inte bloggat på läääänge. mest för att Fox inte har varit toppen & massa prov/läxor & varit med vännerna. man kan la säga att jag har ''glömt'' av att blogga ;)
Men nu är det inte så mycket läxor/prov så bloggningen blir nog bättre, har bara
Matte prov v.49 samt matteläxa varje fredag,
So : inlämnings grejor.
inte så mycket ändå, hade engelska prov idag också! kändes faktiskt riktigt bra, så det kommer säkert vara ett uselt resultat..? brukar oftast vara så när man gör provn - känns det bra går det skit. - känns det dåligt går det bra..
Iaf har det varit så för mig. Hoppas verkligen på att det blir bra resultat :D
Fox : har inte blivit riden på läääänge! omg. För ett par dagar sen blec han eventuellt sparkad av shettis hagekompisen eller skadat sig på något annat sätt i hagen. Märkte av det när jag hade gjort klart han och var på väg till ridhuset för ett pass. Och ser att han inte tar ut hela steget med vänster bakben men det va verkligen inte mycket alls, syntes knappt. man va liksom tvungen att verkligen stirra för att se det. så lite va det.
Ledde ner han till ridhuset & det såg ut att vara bättre, så hoppade upp på han & började att skritta.
Kände dock inget (jag som känner allt nästan) så hållde la på att skritta en stund, kanske 20 min? sen började jag trava honom & då kändes det jätteskumt, verkligen som om att han inte tog ut steget som har brukar.
hoppar av honom & skrittar av han från backen, Nästa dag så har det blivit sämre.. :( syndes allt mera nu i skritten & traven jjaa.. den va inte rolig.
Lät han vila två dagar, sen 5 dagen ledde jag runt han runt stallet, runt hagarna osv, han tog inte heller ut steget ordentligen som han skulle men det var lite bättre. men fortsatte att leda runt han. såg nämligen ut som han blev lite bättre efter ett tag.( ca 1v)
Så jag ledde runt han i några dagar runt stallet & där det va hård mark.
OCH IDAG :D nu syntes det knappt ngt i skritten eller traven! sjukt glad va jag verkligen. Kan ju lugnt säga att jag inte är van vid att ha hästar som är skadade/sjuka, jag hade liksom bett om hjälp av folket i stallet om massa råd osv. Väldigt glad tjej nu. att min lille polle är mycket bättre.
Kommer inte sätta mig på han förrens till helgen kanske, vill inte reskera ngt.
Nu ska jag nog hoppa in i duschen & plugga lite So...
ha de gööött!
Måste bara först säga att statsiken är i botten när den borde vara på toppen! ;) heheh,
men det kan jag förstå! har inte bloggat på läääänge. mest för att Fox inte har varit toppen & massa prov/läxor & varit med vännerna. man kan la säga att jag har ''glömt'' av att blogga ;)
Men nu är det inte så mycket läxor/prov så bloggningen blir nog bättre, har bara
Matte prov v.49 samt matteläxa varje fredag,
So : inlämnings grejor.
inte så mycket ändå, hade engelska prov idag också! kändes faktiskt riktigt bra, så det kommer säkert vara ett uselt resultat..? brukar oftast vara så när man gör provn - känns det bra går det skit. - känns det dåligt går det bra..
Iaf har det varit så för mig. Hoppas verkligen på att det blir bra resultat :D
Fox : har inte blivit riden på läääänge! omg. För ett par dagar sen blec han eventuellt sparkad av shettis hagekompisen eller skadat sig på något annat sätt i hagen. Märkte av det när jag hade gjort klart han och var på väg till ridhuset för ett pass. Och ser att han inte tar ut hela steget med vänster bakben men det va verkligen inte mycket alls, syntes knappt. man va liksom tvungen att verkligen stirra för att se det. så lite va det.
Ledde ner han till ridhuset & det såg ut att vara bättre, så hoppade upp på han & började att skritta.
Kände dock inget (jag som känner allt nästan) så hållde la på att skritta en stund, kanske 20 min? sen började jag trava honom & då kändes det jätteskumt, verkligen som om att han inte tog ut steget som har brukar.
hoppar av honom & skrittar av han från backen, Nästa dag så har det blivit sämre.. :( syndes allt mera nu i skritten & traven jjaa.. den va inte rolig.
Lät han vila två dagar, sen 5 dagen ledde jag runt han runt stallet, runt hagarna osv, han tog inte heller ut steget ordentligen som han skulle men det var lite bättre. men fortsatte att leda runt han. såg nämligen ut som han blev lite bättre efter ett tag.( ca 1v)
Så jag ledde runt han i några dagar runt stallet & där det va hård mark.
OCH IDAG :D nu syntes det knappt ngt i skritten eller traven! sjukt glad va jag verkligen. Kan ju lugnt säga att jag inte är van vid att ha hästar som är skadade/sjuka, jag hade liksom bett om hjälp av folket i stallet om massa råd osv. Väldigt glad tjej nu. att min lille polle är mycket bättre.
Kommer inte sätta mig på han förrens till helgen kanske, vill inte reskera ngt.
Nu ska jag nog hoppa in i duschen &sedan plugga lite So...
ha de göööt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0