Waterwörld!

Sitter just nu & titta på waterwörld! haha, skit kul program, hade lätt velat vara med där. ;)
Idag har jag varit väldigt seg. Knappt orkat göra ngt alls, hehe!
Men jag har såklart varit i stallet & ridit på Fox. Det blev ett litet dressyr pass. som inehållde mycket tempoväxlningar,halter,serpentiner & volter. Mest för att få sidorna upp mjukade.
Och det gicka la hyfsat bra!
Dock har jag fått reda på att en ska flytta in i stallet.
En jag verkligen inte gillar alls. Det suger verkligen. & det går mig på nerverna något grymt mycket just nu.
FML en aning.
Men skit sak samma. Inte så mycket jag kan göra åt det ändå.
Och jag måste verkligen verkligen rensa denna datorn. hahah så sjukt mke bilder & failade grejor på denna datorn så det inte är sant asså! sjukt mke shiit här..! Så det får bli att fixa alla 100 mappar som jag har..
Kulkul.
Senare i kväll...jadu.. Vet inte vad  jag ska göra, eventuellt dra ut & vara med Linn en stund, få se!
Annars blir det hemma kväll. Har ju knappt varit hemma denna veckan ngt.Börjar bli trött.
Men nu ska jag fixa mig något gott att äta, Sen blir det att duscha en snabbis efter det också! hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0