tråkig dag!

Big time. Eller typ, bara för att jag egentligen inte har lust att göra ngt speciellt typ. haha?
Ska egentligen måla naglarna,plugga matte & biologi,städa rummet,blogga,fb & såklart kolla igenom alla bloggar jag läser dagligen ;) - jobbigt värre.¨
Skolan har varit chill, fett mke utskällningar idag av ena läraren - k typ :D
Efter skolan drog jag till stallet som vanligt, titta igenom benen på fox, såg inget speciellt lite varm bara. Hoppas på att distriksvetrinären verkligen kan komma imorgon! vet ju inte vad jag ska göra med min halte vän! :(
Juste, en grej jag stör mig sjukt mycket på är när andra häst ägare lägger sig i vad det är jag ska göra med MIN häst. SÅ irriterande! man blir bara så trött på det,och får lust att be dem dra åt ****. tur att man har pokerface ibland eller bara strutar i vad det är dem säger.
Men nu måste jag verkligen plugga känner jag! har både biologi prov & matte prov nästa fredag, helt sick. FML.
Ha det gott sålänge!
En del av shoppingen från sommras i falsterbo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0