Ridpass 27/11

Idag blev det att rida i ridhuset för det har varit sjukt galet väder här! både regnat & blåsigt sjutk mke. tror tillochmed att det va klass 3 varning eller något. & det ska tydligen va ganska ''farligt''..?
iaf, min häst är ju inte speciellt rädd när det plåser ändå så ;)
Skrittade runt i ca 30 min bara för att känna hur han va i benet. & det verkade jättebra. jag kände inget alls & mamma såg inget som såg konstigt ut.
Så bestämde mig för att prova att trava puttiliten grann. Och nä..usch, kändes som han skulle trilla ihop.
Det blir att ringa vetrinären och komma och kolla på hans ben.
hoppas plutten blir bättre <3


Kommentarer
felicia

Sv: Söt häst, är det din egen? :)

2011-11-28 @ 21:15:31
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0