Muskelkramp :(

Fick värsta muskelkrampen i vaden förut. Det gjorde så sjukt ont, trodde benet skulle gå av.seriöst.
Och mamma satt bredvid mig när jag fick det också, hon fick ganska mycket panik eftersom hon sa att jag såg helt panikslagen ut. Inte så konstigt då;)
Vet dock inte riktigt varför jag fick det, har haft det förut ett par gånger, men detta va andra gånger det gjorde så jädrans ont. Men det kunde vart för att man är för dålig på att strecha eller att man har för korta muskler, anledningen till att man får korta muskler är för att man inte strechar xD jag har iaf det. Ganska mycket tillochmed. Det är inte bra alls ;) speciellt i säteslår musklerna, något jag måste bli bättre på - STRECHA!
Ska verkligen försöka med det!
Får se hur det går med det..hehe.

Fox idag, fick om pyssling, titta alla hovar och ben titta om benet var bättre bland annat, såg inte så farligt ut. Tur det!
Hoppas på att han går 100% med alla benen i helgen!

Nu blir det att se klart på jävulen bär prada!



Kommentarer
sara

Söt blogg!

2011-11-25 @ 23:50:08
URL: http://marbellas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0