hum..?

hm...funder på att sätta mig i Ph & fixa iordning en ''vill ha lista'' grejor som ska köpas i GBG horse show.
För det är ju ganska snart det är horse show här i vårt underbara götebooorg!
En sak är klar som ska vara på listan & det är ett swarovski pannband med stora stenar i silver till fox :D
han kommer verkligen bli hur snygg som helst i det!
del impulsshoppingen som kommer också! ;)
vet att jag ska köpa ett hoppspö & ett par sporrar & skydd, mina är helt cp just nu..
Även titta på martingallar till fox, nya boots kommer säkerligen behövas, ett par schabrak blir det också, det gillar inte min mamma! hahah.
Sen komme ju min lista ändras en hel del under loppet, kommer byta ut grejor, ta bort grejor helt & hålltet & såklart lägga till, tror det mest blir att lägga till saker, om jag känner mig själv rätt! ;)
Söt vovve <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0